Hetalia: Axis Powers - Liechtenstein

BIADAP!!! Gambar Alvin Dan Vivian Bogel Dengan Bendera BN Tersebar

  • Gud Morning guys,,, Pgi ni cena nak share tntang sikeparat bangsat nih punye keje biadap...mmg kurang ajar sungguh kelakuan die bile die post gmbr bogel disebalik bendera BN...berapa la agaknya die nih dpt upah buat kerja terkutuk ni kn... jom kite tgk Betapa S*** nye die nih....mcam CNTIK n BAGOS sgt wat mcm nih...WTF!!! 

Gambar pasangan Alvin Dan Vivian bogel dengan bendera BN tersebar. Foto kontroversi ini telah menyebabkan Vivian dikritik hebat setelah dia memuat naik gambar dalam keadaan bogel sambil membentangkan bendera BN di laman sosial Facebook. 

Foto ini juga dipercayai disebar dengan idea pasangan kontroversi Alvin dan vivian. Pelbagai komen negatif dilemparkan kerana perbuatan itu menghina parti Barisan Nasional.


Tindakan tidak sopan ini disifatkan sebagai penghinaan keatas parti politik Barisan Nasional telah mendapat reaksi dari Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin. Beliau menyatakan, laporan tersebut akan dilakukan esok namun tidak menyatakan waktu dan di balai polis mana laporan tersebut akan dibuat. Khairy Jamaluddin turut menyifatkan tindakan wanita tersebut sebagai amat biadap.

Inilah Die SAMPAH Masyarakat..


  • * ini bukan biadap tp kurang ajar!!! semoga Die dpt balasan yg setimpal nya sebb menganiaya org lain...Aminnn...(sabar je la walaupon dalam hti aku ni pANAS!!! je tgk muke die..!!!)






Tiada ulasan: