Hetalia: Axis Powers - Liechtenstein

Berita Lahad Datu 3 April 2013 Op Daulat

  • Terkini Lahad Datu pada 3 April 2013.
Eksklusif bukti bahawa pengganas sulu mengamalkan ilmu kebal. Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa kenapa pengganas sulu ni sukar untuk ditembak ketika bertempur dan boleh melarikan diri. 

Menurut askar yang bertugas, mereka menjadi saksi bahawa pengganas ini amalkan ilmu kebal kerana ratusan peluru langsung tidak menembusi badan mereka.


Ramai antara mereka berkata, pengganas Kiram masih boleh melarikan diri walaupun ratusan peluru mengenai badan mereka sehingga pakaian tertanggal dan tubuh berasap. Namun, kekebalan pengganas

Namun, kekebalan pengganas Kiram sedikitpun tidak menggentarkan pasukan keselamatan negara, malah ia memberi semangat yang lebih untuk menghapuskan musuh ini dari bumi Sabah.

Siapa Datuk Seri Clarence Luing Karl Isu Lahad Datu

  • Siapa Datuk Seri Clarence Luing Karl dan apa kaitan dengan isu Lahad Datu? 

Polis kini sedang memburu seorang lagi lelaki yang ada kaitan dengan pencerobohan Lahad Datu. Menurut Timbalan Pesuruhjaya Polis Sabah, Clarence Luing Karl@Muhammad Khalil John L Karl dikehendaki kerana dipercayai mempunyai hubungan dengan kesultanan Sulu.


  • Alamat Tempat Tingal Datuk Seri Clarence Luing Karl

Lelaki ini dipercayai tinggal di alamat terakhir di RH55, Jalan Ranau Lama, Kampung Bawang, Tamparuli, Sabah

Beliau diminta segera menyerah diri di mana-mana balai polis berhampiran. Namun pihak polis enggan mendedahkan butiran sebenar lelaki tersebut.

Sumber Laporan Terkini- sidang akhbar di Markas Operasi di Felda Sahabat 16

  • Dikehendaki Polis

P/S: Kalau Jumpe die nih tolong pijak1000x die..... SUNGGUH BIADAP!!! 

Tiada ulasan: